• Klanten werven en houden

    Zoek je naar expertise en ondersteuning in marketing en sales, zoals klantenservice, receptiediensten, antwoordservice, telefonische verkoop, leadgeneratie of afspraken plannen?

    Dat doen we al ruim 25 jaar succesvol voor vele kleine en grote klanten in branches als zorg, overheid, voeding, fashion, human resources, ICT, assurantiën, leasing, industrie en e-commerce.

  • Klantenservice

    Contact Center NL is één van de eerste klant contact centers in de Benelux. We werken voor vele trouwe en tevreden klanten, waaronder het e-commerce bedrijf Neckermann.

    Heeft u een klantenservice en zoekt u naar opvang van de overflow of bereikbaarheid buiten kantooruren. CCNL pakt het graag voor u op!

  • Antwoordservice

    Bedrijf of instelling, zzp of corporate. Contact Center NL heeft klanten in diverse sectoren en grootte waarvoor de inkomende telefonie wordt beantwoord.

    Wilt u ook gebruik maken van de professionele antwoordservice van CCNL, dan kunt u vandaag nog live zijn. Bel met onze helpdesk op +31165 796 500.

  • Abonnementen

    U bent uitgever en wilt uw abonnee aantallen op peil houden. ContactCenterNL is gespecialiseerd in abonneeservices voor uitgevers.

    Zo werk(t)en we voor uitgevers als Sanoma, Wegener (VNU) en vele andere grote en kleine uitgevers voor bladen als National Geographic, Donald Duck, Libelle, Margriet etc.

    VRAAG EEN PROEFCAMPAGNE AAN 

Abonnementenservice

abonneeservice retentie

U bent uitgever en wilt uw abonnee aantallen op peil houden. Het abonnemententeam van ContactCenterNL is gespecialiseerd in abonnementsdiensten voor uitgevers. Zo werk(t)en we voor uitgevers als Sanoma, Wegener (VNU) en vele andere grote en kleine uitgevers voor bladen als National Geographic, Donald Duck, Libelle, Margriet etc.

Wat kunnen we u bieden?

  1. Bereikbaarheid van 09.00 – 21.00 uur op werkdagen en van 10.00 – 17.00 uur in het weekend van uw abonnementenservice via telefoon, livechat, whatsapp en social media;
  2. Werven van abonnees door cold calling vanuit adresbestanden van uzelf of onze datapartner en door middel van guerillamarketing;
  3. Het winnen van abonnees uit proefabonnementen;
  4. Preventieve servicecalls om abonnees te verlengen;
  5. Het terugwinnen van ex abonnees;
  6. Ondersteuning salesafdeling met afspraakplanning.

 

Interesse in een benchmark of proefcampagne? Vul onderstaand uw gegevens in!

tijdschriften_schap