Blog - Contact Center NL

‘Goede klantenservice bindt klant’

4 februari 2017, Reacties 0

Volgens de expertgroep Customer Service van onderzoeksplatform ShoppingTomorrow ligt een uitstekende klantenservice aan de basis van een loyale klantrelatie. In hun bluepaper schetsen zij […]


Telemarketing in Top 5 meest effectieve communicatiekanalen goede doelen

3 januari 2017, Reacties 0

ABCOUDE / ROOSENDAAL – Telemarketing behoort tot de top 5 van meest effectieve communicatiekanalen om de achterban van goede doelen te bereiken en fondsen […]


Telefoon en e-mail meest populair bij klantenservice

24 augustus 2016, Reacties 0

De telefoon weet nog altijd sociale netwerksites als Facebook en Twitter te verslaan waar het gaat om de voorkeurkanalen voor klantenservice. Uit onderzoek van […]


Thuiswerkende contact-agents Vodafone scoren beter

29 februari 2016, Reacties 0

  Thuiswerkende agents van het Vodafone klantenteam verzuimden 2,5 procent minder dan de collega’s die op een vaste werkplek actief zijn in het callcenter. […]


Whatsapp wint terrein in klantenservice

21 februari 2016, Reacties 0

Livechat, twitter en facebook zijn nog steeds de meest gewilde vormen van 1-op-1 communicatie tussen consumenten en bedrijven of instellingen. Maar Whatsapp neemt daarin […]