Blog - Contact Center NL

Bellen is hip!

22 mei 2014, Reacties 0

Bellen is hip! In een wereld waar we massaal gebruik maken van  E-mail, SMS, What’s App, LinkedIn Inmail, Facebook Messenger en de andere manieren […]


Waardeer de klantenservicemedewerker!

15 april 2014, Reacties 0

“Stomme !#$!,  je snapt toch wel dat dit NU geregeld moet worden!” “Nee?!!!!!!!!!!” “Verschrikkelijk dat u dit werk moet doen.” “!#$@ Hoe durft u […]


Maak de klantenservice belangrijk!

3 april 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Maak de klantenservice belangrijk!

Maak de klantenservice voor iedereen in de organisatie belangrijk! Dat is makkelijk gezegd, maar krijg u het ook voor elkaar? Ondernemer: Als u als […]


Bereikbaarheid wordt enorm onderschat!

12 maart 2014, Reacties 0

Zijn we altijd bereikbaar? Altijd en overal zijn we te bereiken, dus onze bereikbaarheid is goed! Telefonisch, per email, op social media, we zijn altijd […]


Excellente Klantenservice

2 maart 2014, Reacties 0

Klantenservice is echt een vak apart Dat doe je niet er even bij. Tijdens gesprekken heb je rekening te houden met de wensen van […]