E-mail

Afbeelding e-mailDagelijks stromen tientallen en soms wel honderden e-mails bij bedrijven binnen, die moeten worden geopend en beoordeeld, en moeten worden beantwoord of verwerkt. Daar kunnen belangrijke vragen tussen zitten die direct beantwoord moeten worden. Er zullen echter ook berichten tussen zitten die direct verwijderd kunnen worden. Het verwerken van deze e-mails, en zeker de niet belangrijke berichten, betekent kostbare tijd die hiermee verloren gaat, die u veel effectiever kunt inzetten. De agents van Contact Center NL zijn gespecialiseerd in het verwerken van e-mail voor bedrijven, op een manier zoals u zelf ook de berichten zou verwerken. Zij kunnen indien nodig gegevens direct aanpassen in uw eigen systemen, of de betreffende e-mails doorsturen naar de juiste persoon die deze kan oppakken. Hiermee bespaart u een hoop tijd!

Onze agents kunnen u ook ondersteunen bij het verwerken van bulk e-mails en het verwerken van ingevulde contactformulieren. Zo krijgen de klanten die online een vraag aan uw bedrijf hebben gesteld altijd direct en adequaat antwoord op hun vragen en blijven er geen e-mails onnodig lang onbeantwoord. Dat betekent dat u optimale service kunt verlenen aan uw klanten en potentiële klanten. Contact Center NL kan u dus een zorg uit handen nemen, door de verwerking van e-mail op zich te nemen. Zo kunt u zich focussen op andere belangrijke zaken. Uiteraard worden onze agents uitvoerig getraind zodat zij de e-mails kunnen beantwoorden zoals u dat zelf ook zou doen.

Wilt u meer weten over wat Contact Center NL voor u kan betekenen in het verwerken van e-mail? Stuur ons een e-mail , of bel ons. Wij horen graag van u!