Uw telefoon aannemen

Klant service of klant contact is steeds belangrijker in een digitaliserende maatschappij.

Klant service of klant contact is steeds belangrijker in een digitaliserende maatschappij.

Om uw klanten optimaal van dienst te zijn, is bereikbaarheid van groot belang. Klanten die telefonisch contact met u opnemen, wilt u zo goed en zo snel mogelijk van dienst zijn. Komt het voor dat u de telefoon even niet zelf kunt opnemen door drukte, of kunt u de stroom van telefoongesprekken met uw huidige bezetting structureel niet meer aan? Of denkt u erover om dit proces volledig uit te besteden?

Contact Center NL en de zeer ervaren agents helpen u met deze uitdaging op inbound telefonie. Contact Center NL kan al uw binnenkomende telefoongesprekken overnemen en is uiteraard van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat bereikbaar, óók in het weekend. Enkele voorbeelden waar we u mee kunnen helpen:

Service

De servicelijn beantwoordt alle vragen van klanten op een professionele en adequate manier, zoals u zelf ook uw klanten te woord zou staan. Onze agents worden getraind om alle ins en outs van uw bedrijf te kennen, om zo de telefoongesprekken optimaal te kunnen verwerken.

Bestellingen

Het aannemen van bestellingen, het doorvoeren van wijzigingen van bestellingen en het beantwoorden van vragen over bijvoorbeeld de levering,wordt door ons verzorgd en direct in uw eigen systemen verwerkt. Zo heeft u daar geen omkijken naar, en bent u toch altijd zelf ook helemaal bij over de actuele stand van zaken.

Evenementen

Organiseert u een evenement, waarvoor tijdelijk een telefoonnummer beschikbaar moet zijn, voor vragen van bijvoorbeeld bezoekers of standhouders, dan vangt Contact Center NL die telefoongesprekken in de periode van het event voor u op. Telefoongesprekken worden voor u verwerkt, zodat u zich kunt focussen op het event zelf.

Receptiediensten

Bent u tijdelijk niet bereikbaar, dan kunt u uw eigen telefoonlijn doorzetten naar onze agents. Zij verwerken dan deze telefoongesprekken, plannen eventuele afspraken direct in uw eigen agenda in, en kunnen telefoongesprekken doorverbinden naar collega’s. Zo bent u toch bereikbaar, ook als u zelf niet kunt antwoorden.

Calamiteitenlijnen

Voor calamiteiten zijn onze agents 24 uur per dag bereikbaar, en zullen via calamiteitenlijnen telefoongesprekken voor u opvangen en afhandelen.

Wilt u meer weten over wat Contact Center NL op gebied van inbound telefonie voor u kan betekenen? Stuur ons een e-mail, of bel ons. Wij horen graag van u!

Wij bellen je vandaag nog terug!