Klantenservice

Klanten direct te woord staan via telefoon of livechatPartnership in klantenservice

Consumenten zoeken op verschillende manieren contact met bedrijven en instellingen: dat kan online via diverse kanalen zoals chat, whatsapp, e-mail en social media. Veel consumenten geven nog steeds de voorkeur aan persoonlijk contact via de telefoon. Dat betekent dat er dagelijks nog steeds telefoonverkeer binnenkomt. Als u er tenminste voor openstaat. Tijdens uw openingsuren verwacht uw klant bereikbaarheid en service, vanuit de binding met uw merk of het vertrouwen dat nog gewonnen moet worden. En het is in uw belang om in contact te sstaan met uw klant, bijvoorbeeld vanuit een servicedoelstelling of een salesdoel.

Zoals het contact via andere kanalen, doet ook elk telefoontje een beroep op uw beschikbare tijd. Tijd die bij telefonie lastig te plannen is. Wanneer zal de klant of prospect immers contact zoeken? Gaat u daarop zitten wachten? Of kiest u ervoor om op flexibele basis samen te werken met een partner waarmee u dit flexibel kunt regelen? Kiest u ervoor om uw telefonische bereikbaarheid te verbergen op de website of te beperken en klanten te verwijzen naar een webformulier? Is dat klantenservice?

Serieuze benadering van service en sales

We zien naar het voorbeeld van de succesvolle webshops, steeds meer e-tailers en ook offline bedrijven en instellingen, de keuze maken om service weer serieus aan te pakken. Vanuit de gedachte dat het beter is voor klantretentie en de conversie absoluut verhoogt. Het verminderen of compleet outsourcen van klantenservice, geeft u weer overzicht en meer structuur in uw dagelijkse werkzaamheden. Ook als u al een eigen contactcenter in huis heeft! Tijdelijk doorschakelen bij drukte, ruimere openingstijden (avond en weekend) zijn enkele flexibele oplossingen die u direct kunnen helpen om uw servicelevel op peil te houden.

Bereikbaar voor uw klanten en prospects  

Contact Center NL is al meer dan 20 jaar gespecialiseerd in klantenservice. Wij kunnen uw inkomende sservicegesprekken afhandelen en verwerken in uw eigen systemen of in ons systeem. Zowel business to business-gesprekken als business to consumer-gesprekken komen terecht in onze speciaal voor u getrainde teams. Of het nu gaat om de algemene klantenservice, vragen van consumenten over bestellingen of levertijden van producten of het tijdelijk overnemen van uw receptie, Contact Center NL staat 7 dagen per week voor u klaar om het contact met uw klant te verzorgen. Op een manier zoals u dat voor ogen heeft.

Service én verkoop

iphone_bellen_whatsappHeeft u een speciale actie ontwikkeld voor uw klanten, die u hen telefonisch wilt voorleggen, of wilt u een marktonderzoek houden op basis van een telefonische enquête? Ook dan kunt u bij Contact Center NL terecht. Het outbound-team met zeer ervaren agents is gespecialiseerd in onder andere directe verkoop, het genereren van leads, marktonderzoek en het maken van afspraken.

Het ervaren team van agents wordt dagelijks getraind en gecoacht om zeer hoogwaardige kwaliteit te kunnen bieden. Zo worden uw telefoongesprekken altijd op professionele en vriendelijke wijze verwerkt.

We helpen u graag!

Wilt u meer weten over wat Contact Center NL voor u kan betekenen? Bel eens om een pilot op te zetten en het te ondervinden. Uw contactpersoon is Ben Brans. Bereikbaar op +31 165 796 500 of +31 20 369 7118. Wij horen graag van u!