Internet staat nooit uit, bent u bereikbaar?

Bereikbaarheid geeft vertrouwen en werkt conversieverhogend

Klanten direct te woord staan via telefoon of livechat

Klanten direct te woord staan via telefoon of livechat

U investeert in online marketing. Internet staat nooit uit. Uw adwords campagne loopt ook in de avond en weekends. Klanten en prospects die uw website bezoeken, kunnen behoefte hebben aan direct contact omdat zij een vraag of opmerking hebben over uw producten of diensten. Dat contact hoeft echter niet altijd persoonlijk contact te zijn in de vorm van een telefoongesprek, dat kan ook via een chat-optie in de site.

Telefoon of livechat
Sommige bezoekers van uw site vinden het prettiger om een vraag via chat te stellen. Dat kan bijvoorbeeld met een pop-up livechat, waarin u klanten de mogelijkheid geeft om een vraag aan u te stellen. Het aanbieden van een chat aan klanten en potentiële klanten betekent een beter bereikbaarheid en dat u klaar moet zitten om de chat te beantwoorden. Die optimale bereikbaarheid verhoogt uw online conversie en klantbeleving.

24/7 bereikbaar en méér conversie
Ons team van agents zit van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat (óók in de weekenden) paraat om het gesprek aan te gaan met uw klanten en potentiële klanten, dus ook wanneer u zelf (nog) niet beschikbaar bent om te antwoorden. Het voordeel hiervan is dat uw klanten en potentiële klanten altijd direct antwoord krijgen op vragen, en u als bedrijf dus optimale service kunt verlenen. Desgewenst zetten we servicevragen om in een salesgesprek, zodat u een addsell of upsell kunt realiseren.  Dat werkt direct conversieverhogend.

Uiteraard beantwoorden onze agents de gestelde vragen op dezelfde manier zoals u dat ook zou doen. Daarvoor krijgen zij een uitgebreide training en voorbereiding. Wilt u meer weten over wat Contact Center NL voor u kan betekenen op gebied van webcare? Stuur een e-mail, of bel me op +31 (0)165 – 796 500. Wij horen graag van u!