Goede doelen

goede_doelen_logoHet werven en terugwinnen van donateurs en leden staat centraal bij organisaties, zoals goede doelen. Contact Center NL is zeer ervaren in dit werk, zowel telefonisch, als via andere kanalen.

Hierbij is de senioriteit van onze medewerkers een belangrijke, onderscheidende factor. Uw (potentiële) lid of donateur werft u immers aan de hand van een goed gesprek onder meer gebaseerd op levenservaring, professionaliteit en continue training.

Techniek en mensen kan immers iedereen leveren. Contact Center NL maakt het verschil met een uitermate krachtig, klantvriendelijk en empathisch team!

Werving van donateurs

Zo hebben we voor diverse goede doelen zoals de Nederlandse Hartstichting, Oxfam Novib en vele andere not-for-profit organisaties werkzaamheden verricht. Contact Center NL biedt diensten als telefonie, webcare (e-mail, social media) maar ook postale verwerking van brochures.

Inkomende telefonie, uw frontoffice

We werven niet alleen actief uw donateurs, maar verzorgen ook de afhandeling van uw inkomende telefonie. Bijvoorbeeld de incidentele opvang van inkomende telefoongesprekken tijdens uw acties op radio, tv, in de krant of op internet. Maar dat kan ook de permanente bezetting zijn van uw complete frontdesk, inclusief uw receptie en klantenservice. Dat maakt uw organisatie nog professioneler en veel flexibeler aan de frontoffice.

Contact Center NL is uw partner voor werving en terugwinnen van donateurs én voor uw inkomende telefonie. Ervaar het zelf door middel van een proefcampagne en neem contact op via +31 (0)165 – 796 500.