• Klanten werven en houden

    Zoek je naar expertise en ondersteuning in marketing en sales, zoals klantenservice, receptiediensten, antwoordservice, telefonische verkoop, leadgeneratie of afspraken plannen?

    Dat doen we al ruim 25 jaar succesvol voor vele kleine en grote klanten in branches als zorg, overheid, voeding, fashion, human resources, ICT, assurantiën, leasing, industrie en e-commerce.

  • Klantenservice

    Contact Center NL is één van de eerste klant contact centers in de Benelux. We werken voor vele trouwe en tevreden klanten, waaronder het e-commerce bedrijf Neckermann.

    Heeft u een klantenservice en zoekt u naar opvang van de overflow of bereikbaarheid buiten kantooruren. CCNL pakt het graag voor u op!

  • Antwoordservice

    Bedrijf of instelling, zzp of corporate. Contact Center NL heeft klanten in diverse sectoren en grootte waarvoor de inkomende telefonie wordt beantwoord.

    Wilt u ook gebruik maken van de professionele antwoordservice van CCNL, dan kunt u vandaag nog live zijn. Bel met onze helpdesk op +31165 796 500.

  • Abonnementen

    U bent uitgever en wilt uw abonnee aantallen op peil houden. ContactCenterNL is gespecialiseerd in abonneeservices voor uitgevers.

    Zo werk(t)en we voor uitgevers als Sanoma, Wegener (VNU) en vele andere grote en kleine uitgevers voor bladen als National Geographic, Donald Duck, Libelle, Margriet etc.

    VRAAG EEN PROEFCAMPAGNE AAN 

U wilt uw omzet vergroten, door middel van directe telefonische verkoop. Of u wilt een marktonderzoek houden, en hebt een vragenlijst die telefonisch afgenomen dienst te worden. De ervaren agents van Contact Center NL zijn gespecialiseerd in het voeren van outbound telefoongesprekken met als doel uw omzet te vergroten, afspraken te maken bij nieuwe of bestaande klanten, of nieuwe leads te genereren. Uiteraard doen onze agents outbound telefonie op een manier die helemaal bij uw bedrijf past. Zoals u het zelf ook zou doen.

Telefonische verkoop

U kunt onze agents inzetten voor telefonische verkoop naar zowel bedrijven als consumenten. Of het nu gaat om meer omzet halen uit bestaande klanten, of het werven van nieuwe klanten, onze agents gaan voor resultaatgerichte verkoop op een vriendelijke en professionele wijze.

Afspraken maken

Om uw buitendienst optimaal te kunnen laten functioneren, is het van groot belang dat de agenda voortdurend goed gevuld is met afspraken. Onze agents nemen deze zorg uit handen, en zorgen voor nieuwe afspraken bij zowel bestaande als potentiële klanten. Daar hebben uw vertegenwoordigers geen omkijken meer naar, en kunnen zich volledig focussen op het genereren van meer omzet.

Acties

Heeft u een tijdelijke aanbieding of actie voor uw bestaande klanten of voor nieuwe klanten, dan kunt u onze agents inschakelen om deze aanbieding of actie telefonisch te verspreiden. Uiteraard werken onze agents op basis van resultaatgerichte verkoop.

Enquêtes

Het uitvoeren van een marktonderzoek met telefonische enquêtes is een tijdrovende en intensieve klus. Onze agents zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van telefonische enquêtes en nemen de vragenlijsten bij uw doelgroep op professionele wijze af. Zo kunt u in korte tijd beschikken over de gewenste informatie van de doelgroep.

Wilt u meer weten over wat Contact Center NL op gebied van outbound telefonie voor u kan betekenen? Stuur ons een e-mail, of bel ons. Wij horen graag van u!