• Klanten werven en houden

    Zoek je naar expertise en ondersteuning in marketing en sales, zoals klantenservice, receptiediensten, antwoordservice, telefonische verkoop, leadgeneratie of afspraken plannen?

    Dat doen we al ruim 25 jaar succesvol voor vele kleine en grote klanten in branches als zorg, overheid, voeding, fashion, human resources, ICT, assurantiën, leasing, industrie en e-commerce.

  • Klantenservice

    Contact Center NL is één van de eerste klant contact centers in de Benelux. We werken voor vele trouwe en tevreden klanten, waaronder het e-commerce bedrijf Neckermann.

    Heeft u een klantenservice en zoekt u naar opvang van de overflow of bereikbaarheid buiten kantooruren. CCNL pakt het graag voor u op!

  • Antwoordservice

    Bedrijf of instelling, zzp of corporate. Contact Center NL heeft klanten in diverse sectoren en grootte waarvoor de inkomende telefonie wordt beantwoord.

    Wilt u ook gebruik maken van de professionele antwoordservice van CCNL, dan kunt u vandaag nog live zijn. Bel met onze helpdesk op +31165 796 500.

  • Abonnementen

    U bent uitgever en wilt uw abonnee aantallen op peil houden. ContactCenterNL is gespecialiseerd in abonneeservices voor uitgevers.

    Zo werk(t)en we voor uitgevers als Sanoma, Wegener (VNU) en vele andere grote en kleine uitgevers voor bladen als National Geographic, Donald Duck, Libelle, Margriet etc.

    VRAAG EEN PROEFCAMPAGNE AAN 

De consument gebruikt social media steeds intensiever. Niet alleen voor persoonlijk gebruik, maar zeker ook om te communiceren met bedrijven en winkels. Soms is de consument op zoek naar informatie, soms wil de consument klagen. Om de online reputatie van het bedrijf te beschermen is het daarom van groot belang om aandacht te besteden aan webcare.

Webcare is het reageren op dingen die online gezegd worden tegen en over een bedrijf, product of dienst. Het gaat dan niet alleen om klachten gericht aan een bedrijf, maar zeker ook om complimenten of vragen. Ook worden er online regelmatig discussies gevoerd die niet direct aan een bedrijf gericht zijn, maar die wel over het bedrijf gaan. Het mengen in dat soort discussies hoort ook bij webcare: de reputatie van een bedrijf staat hier centraal.

Daarnaast helpt webcare ook bij het inzichtelijk maken van het imago: hoe denkt de consument over een bedrijf, product of dienst? Webcare is een intensieve bezigheid: berichten kunnen immers 24 uur per dag geplaatst worden door consumenten op social media. Het webcare-team van Contact Center NL staat voor u klaar om ervoor te zorgen dat adequaat, dus direct én correct, gereageerd wordt op deze berichten.

Webcare+

Bij webcare hoort ook het opstellen van een strategie voor social media, het maken van content en het verspreiden van content. Dit heeft immers ook met de online reputatie van een bedrijf te maken. Voor veel bedrijven is dit een lastig onderwerp, omdat zij niet helder voor ogen hebben wat social media voor hen kan betekenen en hoe ze het dus in moeten zetten. Daarom helpt Contact Center NL bedrijven met het uitwerken van deze strategie, en het opstellen van de content, om zo te komen tot doelgerichte communicatie met de doelgroep.

Lees verder over wat wij voor u op dit gebied kunnen betekenen.