Abonnementenservice

U bent uitgever en wilt uw abonnee aantallen op peil houden. Het abonnemententeam van ContactCenterNL is gespecialiseerd in abonnementsdiensten voor uitgevers. Zo werk(t)en we voor uitgevers als Sanoma, Wegener (VNU) en vele andere grote en kleine uitgevers voor bladen als National Geographic, Donald Duck, Libelle, Margriet etc.
Wat kunnen we u bieden?
- Bereikbaarheid van 09.00 – 21.00 uur op werkdagen en van 10.00 – 17.00 uur in het weekend van uw abonnementenservice via telefoon, livechat, whatsapp en social media;
- Werven van abonnees door cold calling vanuit adresbestanden van uzelf of onze datapartner en door middel van guerillamarketing;
- Het winnen van abonnees uit proefabonnementen;
- Preventieve servicecalls om abonnees te verlengen;
- Het terugwinnen van ex abonnees;
- Ondersteuning salesafdeling met afspraakplanning.
Wij werk(t)en voor de volgende uitgevers en mediabedrijven:



Interesse in een benchmark of proefcampagne? Vul onderstaand uw gegevens in!
