Blog - Contact Center NL

Bellen is hip!

22 mei 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Bellen is hip!

Bellen is hip! In een wereld waar we massaal gebruik maken van  E-mail, SMS, What’s App, LinkedIn Inmail, Facebook Messenger en de andere manieren […]


Waardeer de klantenservicemedewerker!

15 april 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Waardeer de klantenservicemedewerker!

“Stomme !#$!,  je snapt toch wel dat dit NU geregeld moet worden!” “Nee?!!!!!!!!!!” “Verschrikkelijk dat u dit werk moet doen.” “!#$@ Hoe durft u […]


Maak de klantenservice belangrijk!

3 april 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Maak de klantenservice belangrijk!

Maak de klantenservice voor iedereen in de organisatie belangrijk! Dat is makkelijk gezegd, maar krijg u het ook voor elkaar? Ondernemer: Als u als […]


Bereikbaarheid wordt enorm onderschat!

12 maart 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Bereikbaarheid wordt enorm onderschat!

Zijn we altijd bereikbaar? Altijd en overal zijn we te bereiken, dus onze bereikbaarheid is goed! Telefonisch, per email, op social media, we zijn altijd […]


Excellente Klantenservice

2 maart 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Excellente Klantenservice

Klantenservice is echt een vak apart Dat doe je niet er even bij. Tijdens gesprekken heb je rekening te houden met de wensen van […]