Klantenservice in een partnership

Sales Support goed geregeld U wilt optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten en relaties. Elke dag focust u op de primaire taken van uw organisatie. De gedachte was om zoveel mogelijk klantcontact af te doen via de website en e-mail. Echter, de vraag in de praktijk naar persoonlijke bereikbaarheid groeit.

Dankzij een groeiend aantal bedrijven en organisaties als Coolblue groeit ook het besef dat klantcontact goed geregeld moet zijn. Dat begint bij bereikbaarheid via telefoon. Er is immers een grote groep mensen die iemand eerst wenst te spreken, Voor de snelheid van het gesprek of gewoon het vertrouwen dat uitgaat van het spreken met een persoon. Persoonlijk contact groeit naarmate de wereld in hoge mate digitaliseert. Daarin heeft CCNL klantcontact zich gespecialiseerd.

Dat doen we 24/7

We staan met een gespecialieerd team als het moet 24/7 klaar voor uw klanten. Voor overheidsbedrijven, zorg, webshops of andersoortige organisaties die klantcontact serieus nemen, hebben we dde juiste expertise in huis. Dat begint bij het goed inrichten van de processen, een optimale afstemming met de overige communicatiemiddelen zoals de website of een app en het vakkundig afhandelen van telefonische vragen, vragen per mail of chatapp.

Plan een afspraak!

Wilt u eens een ori├źnterende afspraak maken om eens te horen over enkele succeservaringen, neem dan contact op met Ben Brans op +31 165 796 500.