E-mail beantwoorden kan nog effectiever

Dagelijks stromen tientallen en soms wel honderden e-mails bij bedrijven en instellingen binnen, die moeten worden geopend en beoordeeld, en moeten worden beantwoord of verwerkt.

Daar kunnen belangrijke vragen tussen zitten die direct beantwoord moeten worden. Er zullen echter ook berichten tussen zitten die direct verwijderd kunnen worden. Het verwerken van deze e-mails, en zeker de niet belangrijke berichten, betekent besteding van kostbare tijd, die u veel effectiever kunt inzetten in het primaire proces. De medewerkers van Contact Center NL zijn gespecialiseerd in het verwerken van e-mail voor bedrijven, op een manier zoals u zelf ook de berichten zou verwerken bijvoorbeeld in een ticketsysteem, planningssoftware of een zaaksysteem.

Meer tijd voor uw prioriteiten
Zij kunnen indien nodig gegevens direct aanpassen in uw eigen systemen, of de betreffende e-mails doorsturen naar de juiste persoon die deze kan oppakken. Hiermee bespaart u een erg veel tijd. Tijd die u kunt besteden aan zaken met meer prioriteit. Onze medewerkers kunnen u ook ondersteunen bij het verwerken van bulk e-mails en het verwerken van ingevulde contactformulieren. Zo krijgen de klanten die online een vraag aan uw bedrijf hebben gesteld, altijd direct en adequaat antwoord op hun vragen en blijven er geen e-mails onnodig lang onbeantwoord.

Uw eigen team, alleen als er werk is
Dat betekent dat u optimale service kunt verlenen aan uw klanten en potentiële klanten. Contact Center NL kan u dus een zorg uit handen nemen, door de verwerking van e-mail op zich te nemen. Zo kunt u zich focussen op andere belangrijke zaken. Uiteraard wordt ons team uitvoerig getraind zodat zij de e-mails kunnen beantwoorden zoals u dat zelf ook zou doen.

Vrijblijvend advies over uw uitdaging
Wilt u meer weten over wat Contact Center NL voor u kan betekenen in het verwerken van e-mail? Stuur ons een e-mail , of bel ons via +31 165 796 500. Wij horen graag van u!