• Klantenservice in een partnership

    Zoek je naar expertise en ondersteuning in klantenservice, zoals de telefoon beantwoorden, receptiediensten, antwoordservice, klantenservice of customer support ?

    Dat doen we succesvol voor kleine en grote klanten in branches als zorg, overheid, voeding, human resources, ICT, assurantiën, leasing, industrie en e-commerce.

  • Klantenservice

    Contact Center NL is een zeer ervaren klant contact center. We werken voor vele trouwe en tevreden klanten, waaronder diverse e-commerce bedrijven.

    Heeft u een klantenservice en zoekt u naar opvang van de overflow of bereikbaarheid buiten kantooruren. CCNL klantcontact pakt het graag voor u op!

  • Antwoordservice

    Bedrijf of instelling, zzp of corporate. Contact Center NL heeft klanten in diverse sectoren en grootte waarvoor de inkomende telefonie wordt beantwoord.

    Wilt u ook gebruik maken van de professionele antwoordservice van CCNL, dan kunt u vandaag nog live zijn. Bel met onze helpdesk op +31165 796 500.

U wilt uw omzet vergroten, door middel van directe telefonische verkoop. Of u wilt een marktonderzoek houden, en hebt een vragenlijst die telefonisch afgenomen dienst te worden. De ervaren agents van Contact Center NL zijn gespecialiseerd in het voeren van outbound telefoongesprekken met als doel uw omzet te vergroten, afspraken te maken bij nieuwe of bestaande klanten, of nieuwe leads te genereren. Uiteraard doen onze agents outbound telefonie op een manier die helemaal bij uw bedrijf past. Zoals u het zelf ook zou doen.

Telefonische verkoop

U kunt onze agents inzetten voor telefonische verkoop naar zowel bedrijven als consumenten. Of het nu gaat om meer omzet halen uit bestaande klanten, of het werven van nieuwe klanten, onze agents gaan voor resultaatgerichte verkoop op een vriendelijke en professionele wijze.

Afspraken maken

Om uw buitendienst optimaal te kunnen laten functioneren, is het van groot belang dat de agenda voortdurend goed gevuld is met afspraken. Onze agents nemen deze zorg uit handen, en zorgen voor nieuwe afspraken bij zowel bestaande als potentiële klanten. Daar hebben uw vertegenwoordigers geen omkijken meer naar, en kunnen zich volledig focussen op het genereren van meer omzet.

Acties

Heeft u een tijdelijke aanbieding of actie voor uw bestaande klanten of voor nieuwe klanten, dan kunt u onze agents inschakelen om deze aanbieding of actie telefonisch te verspreiden. Uiteraard werken onze agents op basis van resultaatgerichte verkoop.

Enquêtes

Het uitvoeren van een marktonderzoek met telefonische enquêtes is een tijdrovende en intensieve klus. Onze agents zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van telefonische enquêtes en nemen de vragenlijsten bij uw doelgroep op professionele wijze af. Zo kunt u in korte tijd beschikken over de gewenste informatie van de doelgroep.

Wilt u meer weten over wat Contact Center NL op gebied van outbound telefonie voor u kan betekenen? Stuur ons een e-mail, of bel ons. Wij horen graag van u!