Blog - Contact Center NL

‘Goede klantenservice bindt klant’

4 februari 2017, Reacties Reacties uitgeschakeld voor ‘Goede klantenservice bindt klant’

Volgens de expertgroep Customer Service van onderzoeksplatform ShoppingTomorrow ligt een uitstekende klantenservice aan de basis van een loyale klantrelatie. In hun bluepaper schetsen zij […]


Telefoon en e-mail meest populair bij klantenservice

24 augustus 2016, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Telefoon en e-mail meest populair bij klantenservice

De telefoon weet nog altijd sociale netwerksites als Facebook en Twitter te verslaan waar het gaat om de voorkeurkanalen voor klantenservice. Uit onderzoek van […]


Thuiswerkende contact-agents Vodafone scoren beter

29 februari 2016, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Thuiswerkende contact-agents Vodafone scoren beter

  Thuiswerkende agents van het Vodafone klantenteam verzuimden 2,5 procent minder dan de collega’s die op een vaste werkplek actief zijn in het callcenter. […]


Whatsapp wint terrein in klantenservice

21 februari 2016, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Whatsapp wint terrein in klantenservice

Livechat, twitter en facebook zijn nog steeds de meest gewilde vormen van 1-op-1 communicatie tussen consumenten en bedrijven of instellingen. Maar Whatsapp neemt daarin […]


Bellen is hip!

22 mei 2014, Reacties Reacties uitgeschakeld voor Bellen is hip!

Bellen is hip! In een wereld waar we massaal gebruik maken van  E-mail, SMS, What’s App, LinkedIn Inmail, Facebook Messenger en de andere manieren […]